3 ay oldu doğum yapalı daha önce 2 sene panik atak tedavisi gördüm doğumdan sonra ağır bi lohusa depresyonu geçirdim hergün ağlıyodum yalnız kalamıyodum şimdi ise ara ara tekrar ağlamalar sıkıntılar çaresiz hissetmeler başladı iştahsızlık hat safhada yemek yiyemiyorum bebeğimde hiç durmuyo gündüz uykusu hiç yok napıcam bana bişeyler söyleyin