Myae ben kullanılmasına gerek yok diyen bi doktora hemsireye yazıya rastlamadım ama ben kullanmadım çünkü sağlık ocagindaki hemşire ve çocuk doktoru damla kabiz yapabileceginden gelişimi biraz daha ilerlesin diye 5.5 aya doğru başla demişti biz zaten 5 aylıkken ek gıdaya başlamıştık koyu yeşil sebzelerde de demir var ve 6 aylıkken pekmez vermeye başlamıştım beslenmesi de iyi görünüşte gelişimi de iyi diye vermedim yanlış hatırlamıyorsam 1 yaşına doğru tahlil yapıldı tüm değerlerine bakıldı çok iyiydi bu yil eyluldu galiba tekrar tahlil oldu yine iyiydi ama iyi düşünmek gözlem yapmak gerekiyor çünkü kullanmayip pişman olmakta var