Valla ben lohusalığımda en çok içtiğim çaydı.. hiçbir sıkıntı yaşamadım. bir bebeği nasıl alıştırırsanız öyle devam eder. Uzman doktorlar ⅔ saat içinde aldığınız kafein veya Nikotinin gittiğini söylüyor. Ki şahit oldumda buna yaşayarak. Seçim senin. Canın çok çekiyosa oda bir eksikliktir içmelisin sen lohusasın aynı hamilelikte aşerdiğin şeyi yemen gerektiği gibi.