Melisacım, kızlar benim benim oğlumda aynı 🤷♀️ Yani ben cok tedirgin oldum başlarda ve şu süreçten dolayı götüremedim doktorada. Araştrdım doktor bir arkadasımla konultum, olabilir normal dedi. Bir sürü şey okudum, bazılarında rahatlarken bazılarında endişelendim. 3 ay 21 günlük oğlum bugun. Ve yaklaşık 20 gündür böyleyiz cok nadir yapıor. Ömcedem dolu beez alırdım full. Ama şimdi ya belli belirsiz yapıyor ya kuru bez alıyorum. Ama gündüz kakası çişi oldukça fazla. Mesela gündüz dikkat ettim bazı uykularımız uzun oluyor, 2,5 saat gibi yinr kuru. Uyurken yapmıyor. Ama uyanınca hemen yapıor. Beslenmeside iyi gecleri, gelişiminde bir sıkımtı yok hatta kilo olarak belirleenen değerin önündeyiz. Bazı bebekler ağır uyku halimdeylej yapmazmış, çiş mutlaka yarı uyanıklık halimde olurmuş. Valla kızlar benden ömce doltora giden yazsın, sorsun. Eğer ben gidersem direk bunu sorucam ki ayın 28imde gidicem. Buraya hemen yazarım