Burada bebelerimizle ilgili fikir bilgi alışverişi yapıyoruz güzel. Derdimizi açıyoruz birbirimize dertdaş sırdaş oluyoruz süpeeer. Ama böyle nerde saçma muhabbet var burda uzuyooorr da uzuyor bir benmi yetişemiyorum bir benim mi bu kadar çok işim var yav