Eserkaracan GuZel anneler oğlum 4 ay 10 günlük ve 8400 kilosu 65 cm boyu var. 35+5 haftalık doğdu 2750 ydi kilosu şuan çok fazla mı kilolu korkuyorum obez olmasından ve sadece elimde olmayan sebeplerden dolayi mama ile besleniyor malesef 😔
Ates_mami Eserkaracan bizimde aynı canım. 4 aylık 8.100 gr. Kilo alımı fazla diyor doktorumuz. Sadece anne sütü alıyor. Doktorumuz anne sütünden obez olmaz ama şuan 1 yaşında olması gereken kiloya çok yaklaştı. Bi tık az emzir diyor bana.
Yusram-47 Eserkaracan maşallah benm oğlum 6 ay 17 günlük o kiloda aptamil bizde gaz yaptı kullanmadık
BenDenizMustafakemalinannesi Canım benim oğlum da aynı haftada doğdu 2850 doğdu şuan 7 kilo haftaya beş aylık olcaz. Aptamil kullaniyorsan kilo aldırıyor diye biliyorum hipp de boy uzatıyormus
Sem2555 Owww… Gerçekten çok artmış normale göre 2 katı artış😳 ebenizde söylemiyor mu durumu.. Benim ki 2.470 doğdu şuan 5 buçuk aylığız kilomuz 6,700 ve bebek hemşiremiz MaşAllah çok iyi durum diyo.. Birde şey sorucam anne sütü mü sadece?
Deletedmom318 Eserkaracan Aptamil içeriğinde ki şekerden dolayı kilo alımını fazla etkiliyor diye biliyorum. Bence mamayı değiştirin
Deletedmom318 Eserkaracan Hipp anne sütüne daha yakın diye biliyorum. Ben 8.aydan sonra vermiştim memnundum
Eserkaracan Ates_mami işte çok şükür ki siz emziriyorsunuz en azından kilo alımı şeker yogunluklu değil anne sütü bu mama olduğu için daha çok sorun oluyor
Gulsum71_ Ates_mami benim kizimda 2 ay 15 günlük 5 kilo 200 gr sadece anne sütü aliyor bende bazen tereddüt ediyorum acaba ayina gore zayifmi diye anneler biraz evhamli oluyor biliyorsunuz
Eserkaracan Deletedmom318 evet ama hipp de her yerde bulunmuyor ki ve kutusu çok küçük var çevremde birkaç kez araştırdım bulması ne kadar zor olabilir diye ama benim çevremde malesef çok küçük kutular var ve 2 gün anca dayanır oda ve küçücük kutusu bile 100 TL den başlıyor hipp maddi açıdan da çok pahalı 😔
Derin_son Eserkaracan ben de hipp kullanıyorum büyük boyu da var 900 gr her yerde yok ama biz sürekli internetten istiyoruz
yesilgozlumm Eserkaracan hippin küçük kutusu 70 tl canım Kullandım ama kabız yaptığı ve çok acıktırdıgı içim bıraktım. tüm mamalar bu fiyatta normal , ben evolvia kullanıyorum küçüğü 70 büyüğü ( 800 ) gr 109 tl e bebekte…. büyüğü daha bereketli. Bu arada 4 aylık 6.800 dü
Eserkaracan Eceoyku malesef 2 aydır doktora gitmiyoruz zaten son 1 ayda aldı bu kiloyu normalde kilosu çok ideal gidiyordu bu korona yüzünden de doktora gidemedim sormaya işte 4 ay aşısı için gittiğimde de hemşire herhangi birşey demedi kilosuna baktı yazdı o kadar