Yaklasik 6 aydir kizimin kulak arkasinda minik bezeler var. Bazen yok oluyo ama genelde tekrarliyor. 2 ay once ulturason cektirdik cok sukur bisey cikmadi ama hala gecmemis olmasi canimi sıkıyor. Sizin cocuklariniz da var miydi boyle bi durum. Lutfen bu durumu yasayanlar bilgisi olanlar yazabilir mi ?