Benim bebeğim 4 aylık aşısında 6300 gelmişti 6 aylık aşısında 2 hafta önce 7800 geldi bana da doğduğundan beri kilosu hep az geliyor ebeye sordum 9 aylık bebek kilosunda dedi. Kime neye inanacağımı şaşırdım görenler büyümemiş zayıf kalmış kimisi iyi her bebek aynı olmaz dediler. Çoçuğa kilo alsın diye herşeyi veriyoruz maşallah yemesi de iyi kafaya takmaktan mamaya başladık.
Bu arada ev tartıları yanlış sonuç verebiliyor bizde evde tarttığımızda 300 gram eksik göstermişti.