5 ay 8 günlük benim oğlum da inanılmaz meyilli oturmaya kucağımdan kayıp sürekli oturur pozisyona geçiyor biliyorum erken o yüzden oturma ile ilgili her postu okuyorum geneli bebegin kararına bağlı diyor ama biz 7 aylık oluncaya kadar kesin otururuz gibime geliyor