Kızlar bebeğim tam 6 aylık oldu bu zamana kadar düzenli olarak günde bir mutlaka kakasını yapardı 4gün oldu yapmadı o kadar huzursuz oluyo kı özellikle geceleri kıvranıyor resmen ek gıdaya gectk ama tadımlık yıyor genelde anne sütü alıyor ne yapmalıyım normal mi bu durum