Canankacin Arkadaşlar merhaba benim oğlum erken doğdu 1.160gr 35gün küvezde kaldı ve şuan evde 2000kg civarında hatta 2.5kilo olmuştur ama her beslenmesinden sonra fazlayı çıkartıyo bazende midede mayalanmış gibi çökelek gibi çıkartıyor ben her dafasında korkuyorum kayınvalidemde bişey olmaz fazlayı çıkartıyo diyip duruyo aranızda tecrübeli anneler beni rahatlatacak birşey duymak istiyorum sürekli korkuyorum ilk evladımıda erken doğumdan dolayı kaybettiğim için sürekli birr korkuyla yaşıyorum şimdiden teşekkür ederim anneler 🙏🏻💕🤷🏻♀️
Yabrukus Canankacin normal canım çökelek gibi çıkarıyorsa çürütmüştür iyi zaten süt gibi çıkarıyorsada gazı vardır fazlayı atıyordur gazını çıkarabilirsin bunlar çok normal şeyler hiç merak etme♥️
Canankacin Yabrukus ay ne bilim beynim bulandı 1hafta oldu eve geleli ama ilk çocuğumu kaybettiğim için korkuyorum birşey olcak diye Allah razı olsun 🙏🏻💕
berat3347_ Her emzirdiginde yatirmadan gazını mutlaka çıkar ama kusması süt gibiyse sorun değil fazlasını atıyordur
tuc10 ben de çok aşırı endişeliydim bu konuda çökelek gibi gelmesi iyiymiş sütünün yaradığını gösterir diyorlar. Fışkırıyor gibi süt kusuyorsa ama bebek reflüsü olabilir onu bi doktoruna danış istersen, hafif kafası yüksekte yatması doğru oluyor o durumda.
Busra1234 Aynı durumdan muzdaribim. Ilk bebegim benimde Bende simdi yeni konu açıcaktim bu durumla ilgili gördüğüm iyi oldu benimde ayni 12 gunlügüz hic kusmuyordu 2 gündür çok emip sonra kusuyor sonra tekrar meme istiyor sonra tekrar kusuyor ne yapacagimi bilemedim meme vermesem çok agliyo tavsiyeleriniz varmı