cilekliturtam ben de oyuncak önerisi isteyecektim, kızım 10 aylık. Gün içinde çok aktivite yapıyoruz, eşimde evde olduğu için paslaşıyoruz sürekli ikimizle de vakit geçirmiş oluyor. Balkona yer karolarını seriyorum ve genelde orda vakit geçiriyor. Hayvanlar yapbozunda bul-tak oynuyoruz, kitapları inceliyoruz, evi dolaşıyoruz. Sıkıntılı bir süreç hepimiz için maalesef. Oyuncak önerilerine ben de açığım 🙏🏻😊