Oznur112 Bebeğim bu gece çok huysuz 2 aylık acaba sıcaktan mi siz nasıl giydiriyorsunuz ben kısa kol zıbın üstüne uzun kol zıbın altına patikli pantolon
Ftmvrs13 Oznur112 şort giydirdim valla bu gece üstünde de yarım kol zıbın ve atlet tişört tarzı ince bisey çok terliyor hasta olmasından korkuyorum bende bu arada dokuz buçuk aylık
Zerr Oznur112 atletsiz uzun kol zıbın ince bi alt pijama çorap yok, ayaklarına sadece çarşaf örtüyorum açıyor zaten, yşne terliyor ama kolları üşümesşn bence
tavsanveannesi Kolsuz zibin bide ince penye pijama takimi corapta giydirdim 3 ayligiz usuyup hasta olmasindan korkuyorum ama terliyorda ikilemde kaldim
OzlemDeniz Ben yarım kollu çıtçıtlı body altına da ince bir pijama giydirdim öyle yatıyor zaten çok terleyen ve sıcağı sevmeyen bir bebeğim var ve hava çok sıcak siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz eğer terliyorsa ona göre giydirin çok sıcak bunaltabilir