Mom4 bebeğim 7. Ayına kadar hep kundaklayıp yatırdım şimdi 7 ay 19 günlük demek ki 19 gündür kundaksız yatırıyorum. Nasıl yaptım diye sorarsan tamamen bebeğim seçti. Benim kızım 2. Ayından beri hep kundaklayarak uyuttuk yüzünü gözlerini oyuyordu resmen 6. Aya girdik dedim artık bırakmalı bi iki uğraştım yok daha ihtiyacı vardı demek ki, uyuttum öyle sonra 7. Ayın başında baktım bu güçlenmiş kundağa girmek istemiyor ben de direkt kundaksız ayakta sallamaya başladım sonra beşiğine koydum orada salladım derken şimdi kundaksız gayet yatıyor. Tabii yine uyku problemmiz var hiç uyumuyoruz ama o benim bebeğime özel doğduğundan beri uyumuyor😒 Ama diyeceğim o ki bebek kendi istiyor istemeyince zaten belli ediyor kendini. 😌