Rengin bu konuda yön vericek kadar bilgili değilim canım bende burda okuduklarım araştırdıklarim kadarıyla ilk 15 dakikalik olandan başlamak gerekiyormuş aslında çünkü ilk gün 30 dan başlarsan ertesi sabaha üstünden kamyon geçmiş gibi kalkarsın. Ben mesela Leslie başlamadan 2 ay once evde egzersiz yapıyordum ama şimdi görüyorum ki bosbosuna yapmışım çünkü hiç fayda etmedi. Sen istersen ilk birkaç gün 15 dk olandan daha sonra vücudun alışınca 30 dk liga geç. 30 dk etkisi çok büyük çünkü çok terliyorsun. Bende ramazana bitine kadar böyle devam edip ramazandan sonra 45 olan yani 3 mill e geçmek istiyorum nasipse🙂ekmek konusunda ben hiç ekmek yemedim ekmek ihtiyacımı yulafla karşılıyorum.eger yemem lazım diyorsan normal ekmek yerine mutlaka tam buğday veya çavdar ye canım ama o da sabah kalhvaltinda olsun genelde. Tatli konusuna gelince çok canın isterse yarısının da yarısını ye canım o da nefsini bastırmak için.ama mutlaka fazlası olmasın. Yoksa gerçekten vücut öyle ayarlı ki tüm öğün dikkat Etsen de bir kaçamak senin kilo vermene engel olabiliyor. Yine de herkesin bünyesi farklı canım İnsallah kilo verir istediğin kiloya ulaşırsın😇🙏🏻