Merhaba güzel anneler. Kızım 5,5 aylık. Doğduğunda neredeyse hiç saçı yoktu. Şimdilerse ise yarım cm var yok,bazı yerler döküldü oralarda hiç yok. Son 2 aydır doktor kontrolümüze de gidemedik. Aslında önemsediğim bir konu değildi,saçları büyüyünce uzar diyordum ama son dönemde fotoğraf gönderdiğim bazı aile büyükleri kızımın çok az saçı olduğunu söyleyince üzüldüm,size sormaya karar verdim. Bu durumu önemsemeli miyim,saçlarının uzaması çok mu geç kaldı?