Yazilimcianne Merhaba, bazen bezini değiştirmeye kalktığımda resmen kıyamet kopuyor. İmkansız yatıramıyorum ki altını açayım. Yapmadığımız şebeklik kalmıyor en son zorla değiştiriyorum. Hiç böyle değildi 1 haftadır böyle, neden yapıyor böyle fikri olan var mı?
Mucizem04 Yazilimcianne 13 aylık benim oğlum aynısını yaşıyoruz önceden eline oyuncak verince duruyordu şimdi zorla altını ve kıyafetlerini değiştiriyorum dişi patladı acaba ondan mı diye düşünüyorum
Denizoglum Yazilimcianne benimki dogdugundan beri ayni suan 7 ay 5gunluk halen ayni uzerini cikarirken sknti yok giydirirken deliriyor agliyor altini bezlerken de eskisi gbi cok aglamiyor donup duruyor bezletmemek icn
Derinkomm Benimki de 14buçuk olmak üzere ve aynı😂 resimli kelime kartları var kurdelayla bağladım birbirine onu veriyorum eline kuş nerde düt düt nerde bul hadi falan diyorum resimleri gösteriyor aaa diyor isimlerini söylüyorum şimdilik oyalıyorum. Bakalım sonra ne olacak. Külot bez aldım çok zorlarsa ondan takıcam bugün ilk kez bağladım pratik oldu. Ama kaka yaptığında hakkaten çok zor oluyor.
Yazilimcianne Derinkomm yatıramıyorum ki oyalayayım, bir bu eksikti 😢 külot bezi daha önce denedim ama sevemedim hep taşma sorunu yaşadım
Adesbade Islak mendil, küçük bir kitap veriyorum. Ya da altından çıkardığım kıyafeti, şort pijama vb kafama şapka gibi geçirip sesimi değiştirip konuşuyorum, çok dikkatini çekiyor
Muyesser Denizoglum daha iyi günleri canım senin için benim bebeğimde öyleydi şimdi kıyafet değiştirmek alt almak bir spor oldu bana evde kovalamaca oynuyoruz resmen