Purposeless Ben mersindeyim bütün kış boyunca gündüz akşam 10 kadar demir döküm kullandık benim oturma odası ile mutfak bir baya büyük akşam 10 dan sabaha kadar da mihtsubişi kullandık toplam gelen fatura bir kere en fazla 400 geldi bunun içinde normalde de bizim 150 falan geliyor yani 250 lira fark etti oda sadece bir kere genel olarak 300 civarındaydı. Ama şununda altını çizeyim bizim demir döküm A+++ olanından. Diğeri de A++