Betbett Kizlar bebeğim bı hafta sonra 2 aylık olacak ama mama sıkıntısı yaşıyorum önerdiğiniz gaz yapmayan mama var mı kendisi acayip gazlı resmen ağlama krizlerine giriyor karnı çok şişiyor Bebelac hiç iyi gelmedi ne yapacam bilmiyorum bu gazla ve mamayla 😭😭
Tuubaa53 Betbett ayy bizde çok çektik hipp kullandık kabız olduk bebelac aldım bebeğim kus kus canı çıktı doktoruma gittim mamanın conformıl olanını kullan dedi aptamil in sadece bulabıldık şimdi onu kullanıyoruz biraz iyi geldi kilo alımı felan iyiyse devam edicem aptamil e inşallah iyi gelir
Tuubaa53 Ebruduzgun aptamili neden denemesin ben aptamil kullanıyorum 😩😩 kilo kabız ve gaz sıkıntımız oldugu için
Tubik28 Ebruduzgun hipp combiotik mama nasıl kullandınız mı? Ben sma kullanıyorum ama iyi gelmedi bebeğime hipa mama kullanmak istiyorum bazıları iyi olmadığını söylüyor ama denicem galiba..
Ebruduzgun Tuubaa53 aptamil benim bebegime hem gaz hem kabiz hemde pamukcuk yapti o mamayi gormek bile istemiyorum
Gulcan1402 Bizde sadece mama kullanıyoruz çok gazlı bi bebeğim var hepsini denedim en son evolvia da kaldım doktor ya evolvia yada hipp dedi çok gazlı oldugu için birde sadece mamayla besleniyorsa 3 4 ay sürer dedi bu sancıları
Damla_ Betbett sma kullandım ben halada kullanıyorum gaz için herkese hipp öneriyor fakat hipp in vitaman değerleri diğer mama Lara göre daha az ve eksik gaz damlası kullanın sapsimxles
Kuzey-41 Betbett öneride bulunayim dicem ama size bebelac yaramamış biz dogumdan beri bebelac kullaniyoz hic gaz yapmadi her bebek farkli işte 🤷🏻♀️
ElifAselMina Betbett Valla sma iyi galiba her bebekte aynı etki olur mu bilmem ama çevremdekiler kullanıyor bende 1 hafta kullandım 🤗
Tubik28 Ebruduzgun ilk mamayı verdim bugün hayırlısı. 😊 Peki kilo aldırıyor mu hipp mama sizde nasıl oldu? Ben 1 aydır Sma kullandim hiç kilo almadi.