glsmmho ☺️ Yüreğinizi ferah tutun. Biz pişman olduk, siz olmayın inşaallah. Alerjik bebek kendini belli edermiş. Bizim uyku problemi, huysuzluk, yüzde egzama vb alerjiye benzeyen bir sürü etken olduğu halde çıkmadı çok şükür. Endişelenmemizi tetikledi hepsi tabi. Ama hepsi hafif şeylermiş, bütün bebeklerde olabilecek dönemsel şeyler. Alerjide hepsi çok ciddi boyutta oluyormuş. Egzaması, kakada kanı, ağlama nöbetleri… Dr demişti ki alerjik olsa incelemenize gerek kalmaz zaten kendini çok net gösterir. Siz yine takipte olun eğer kan tekrar gelecek olursa o gün ne yediğinizi düşünün not alın. Bizim ilk noktasal olmuştu sonrasında belirgin bir şekilde olmuştu. Ama dediğim gibi bir ay içinde sayılı gördük. Böyle olacağını bilsek yavrumuza ve kendimize o eziyetleri eder miydik, sanmıyorum.