Fatmabrn doğduğunda hastanede verdik ogün emiyor gibiydi ama sonra almadı çok denedim en son pes etmiştim almıyo diye ama birden kendi kendine uyurken emmeye başladı uyurken aranıyordu çünkü denemek için verdim aldı çok şükür şimdi uyurken emiyo gündüz emmez hiç uyurkende emmezse çok sık uyanıyo emzik ağzında oldugunda pek uyanmıyo oyüzden büyük rahatlık bence🤗