Kızlar merhaba🌸 bebeğimm 4.buçuk aylık kız ilk dogdundan 2 hafta felan sonra kafasının arkasında nohut büyüklünde şişlik oluştu ve hala geçmedi çocuk doktoru görmüştü bir tane 2 ay daha bekle inmezse tekrardan getir demişti şimdi fark ettik sanki kafasının yan tarafında da şişlik oluşmuş sizde böle olan var mı acaba ?