Ssss Melegimsin umarım . Anne içinde çocuk içinde yıpratıcı bu yemek yeme mevzusu . Tabiki bin şükür canları sağolsun ama zor
Ssss Ediberva püreye alıştıklarında çiğnemekte zorlanıyorlar büyüdükçe . Doktorlar blender hiç önermiyor
sebnemrah Ediberva sakıncalı değil de pureden pütürlü ye geçmek zor oluyor ben 5. Ayda başladım tadimlarda püre yaptım tadım bitti pütürlü veriyorum eline verilecek herşeyi eline veriyorum ama göz kontağı asla bırakmıyorum siizin bebiş zaten ek gida istemiyor kolaya alışınca pütürlü zor gelir bir de eline verince daha çok heveslenir inşallah sorunsuz yemeye başlar🤲🥰
Sy2019 Melegimsin sizden gördükçe düzelir canım eline de mama kaşıgını ver benim bebeklerim de öyleydi aynı seninle endişedeydim koydum mama sandalyesine önüne havuç koydum bebe büsküvisi kaşıgı hiç ilgilenemedim döktü attı verdim birde baktım kaşıgı agızlarına götürüyorlar kaşıkla yemek yendiğini bilmiyorlar bide iakaç falan veriyorsan kaşıkla verme
FerideDeniz Ssss blw deneseniz? Hangi sebzeyi tattırıyorsanız onu haşlayıp veya buharda pişirip önüne koysanız? Kendisi alsa, mıncıklasa, koklasa, dokusunu keşfetse cevapsıza götürüp kendisi yese daha güzel. Püre yemesini pek önermiyorlar attık.
Mujdeylul Ssss ilk zamnlar cok uzuluyordum yesin diye cok zorluyordum hep acmis gibi hissediyordum ama artik kendi haline biraktim yemek istemdigi zman aliyorum hemn mama sandalyesini cunku zorladikca azcik yicegi varsada yemiyo keske ilk zamanlar zorlamasaydim diyorum simdi belki duzelirdi 🤦🏻♀️
Purelove Ssss benim oglum da oyleydi ve pureden nefret ederdi. Sonra pure yerine sebze corbasi yapmistim oyle sevmisti. Biraz ara verin ek gidaya uc dort gun. sakin zorlamayin sebze corbasi yapmayi deneyim umarim alisir☺️