Ae42 asyamoms Benim kızımın da ilk doğduğunda öyleydi ama diş çıktıkça o boşluk kapandi, zaten süt dişler biraz ayrık olur çocuklarda dert etmeyin 😊
asyamoms Bebeğimin damağı böyle arkadaşlar yarıklık yok ama girintili acaba diş çıkınca kapanır mı böyle olan var mı?
_sutepe34 Ayrık olucak demekki bi çok bebekler de böyle durumlar olabilir büyüyünce ortası hafif acık olur tıpkı arkadaşım da olduğu gibi
asyamoms oglunasik1anne sonraları kapanır belki gerçi şimdi herşeyin çaresi var çok şükür teldi vs sağlıklı olsun da
oglunasik1anne asyamoms Aynen öyle arası kapanır biraz da olsa tamamen kapanmaz ama benim Cok hoşuma gidiyo 🥰