Merhaba öncelikle bugün ilk defa odasını ayırdık oğlum yer yatagında yatacak beşiğinde uyumuyor doğduğundan beri benle keNdi yatağımızda uyuyorduk çok sık uyanan bir bebek bir bcuk yasında emmek için alıskanlık oldugu için kalkıyor hemen yan oda odası o uyur belki ama ben bu gece onsuz nasıl yatıcam bilmiyorum oda ayıran anneler nelete dikkat etmeliyim oğlum çok deli yatıyor o yüzden genişce bir yatak aldık