Asyaaihsnser Ben doğduğu günden beri öptürmedim yanlız bırakmamayada çok dikkat ettim gizli öper diye ben bile çok öpemiyorum çok hassas olduğu için niye dediklerindede öpücük hastalığına yakalanmıştı bi tanıdığımın kızı onu söylüyorum sende bunu diyebilirsin korona olayınıda bahane et,öpersede her seferinde uyar eğer eşinde bu konuda sana hak veriyosa onada söyletebilirsin bilemedim ki bazısı anlamak istemeyincede anlamiyor duymamazliktan geliyor. İleride oğlum olursa ben böyle bi kaynana olmak istemiyorum gerçekten görüşesi gelmiyo insanın 🤦♀️ benim eşim ailesine ve annesine çok düşkün biri değil bu yüzdende şanslıyım ve saygıyı aşmadan lafımı soyleyebiliyorum bu konumda eşte çok önemli