yavrusununannesii 20gun oldu sezeryan oldum dikiş olan yerler ağrıyor 3 gündür normal mi doktora gitsem mi
mom0989 yavrusununannesii normal canım benim 9 Ay olacak zaman zaman sızlıyor hala. Şişme enfeksiyon vs yoksa geçiyor hepsi merak etme
Ozlm-msl yavrusununannesii çok normal canım o ağrılar 3 ayı bulabiliyor dikişinde herhangi bir kanama yoksa eğer korkma yıllar geçsede zaten sızlamaları geçmiyor.
Yigidom yavrusununannesii normal korkma 4 ay oldu agrınoluyomarada dahada olacak yani hemen gececek bi durum değil sezaryan agrısı acısı sızısı😂😂