Herkese merhaba, oğlum doğduğunun 2.günü itibariyle meme reddine başladı. Ne hastanede kaldı, ne sarılık oldu, ne de sütüm az veya tanzikliydi. Memeden emmek istemedi. Silikon uç, ebe Danışmanlığı, banyoda emzirme, EDS, şırıngayla besleme, denemediğim yol kalmadı. O da ben de yorulduk resmen. Oğlum yaklaşık 5 aylık olacak. 5 aydır sağıyorum, sadece anne sütüyle besledim. Ancak çok yorucu, iki çocuk doyuruyor gibi hissediyorum. 🙄 Bu saatten sonra döner mi? Ne yapsam da 2 sene emzirebilsem…