Firdevs199 iphone alma bence hiç güzel degıl butun uygulamalar paralı bende 8 plus var gerizekali jocam yuzunden aldım bın kere pişman oldum bide hemen hafızası doluyor sonra yedekleme içinde para istiyo sacma sapan bişe anlamadım yukseltmek gerekıyomuş ona da para istiyomuşlar suan oğluöun resımlerı var onları bile facebook a aktarıyorum hep uygulama yukleyemıyorum ben hiç sevmedim 😏😏😏😏