Gocebe88 Merhaba mtcbabyden alışveriş yapan var mı? Çıtçıtlı body filan almak istiyorum kalıpları nasıl ?yıkamada çekme renk solması yapıyor mu?Memnun kaldınız mı?
masterchefiniz Gocebe88 canım ben aldım ama pişman oldum yeri güzel yumuşak ama anlamadım çıt çıt yeri iki yıkamada hatta 1 yıkmada yırtıldı açıp kapatırken.
masterchefiniz Gocebe88 aynenn canim. İlk geldiğinde çok beğendim memnun kaldım elime alınca. Bide kalıpları küçük sanki 3 aylık kızım için 6 aylık pijama aldım su an oluyor hatta biraz kısa bile. 🐈
yaseminsezer ben 5-6 takım almistim bazilari cekti ilk yıkamada bazilari güzel cikti. ama hangisi nasil gelir belli degil tabi kumar gibi oldugundan bir daha almadım. kaliplari biraz kücük