EsleminkuzununAnnesi Bu konuda doktorunuza danışın derim kimi durumlarda vermek gerekiyor ben başından beri veriyorum.3 gün sütüm gelmedi mama vermem dedim aç kaldı çocuğum ardından su vermem dedim sütüm geldiğinde pipisinde kristaller oluştu doktoru anında su ver susuz kalmış dedi. Aynı gün düzeldi. Şimdi sadece 3 aydır anne sütü ile besliyorum ama su veriyorum hergün aynı şeyi yaşamaktansa su veriyorum. Üstelik Mersin’de yaşıyorum şuan havalar aşırı sıcak belki sütten aldığı yetmiyordur diye veriyorum en fazla daha çok çiş yapar diye düşünüyorum durumuna göre bakın danışın doktoruna terle aldığı suyu atabilir bu sıcaklarda belki anne sütünden aldığı yetmeyebilir