Merhaba Kızlar. Yaa kaç gündür sinirden çatlayacağım ben kaç aydır kafamı dışarı çıkarmıyorum bişey olacak diye ödüm kopuyor ama mahallem de ki insanlar dikkat etmiyor dışarda toplu bir sekilde oturuyor ne bir sosyal mesafe var nede maske ! Kac kere oturmayın hic doğru değil desem de kimse kâle almıyor kime şikayet edecegim yada sikayet ettiğim zaman ismimi verirler mi bir fikriniz var mı?