idil_nisa Arkadaşlar bebeğinizin iştahsızlığı için polivit kullandınız mı hiç? Değişti mi iştahı açıldı mı lütfen fikirleriniz benim için çok önemli 🙏🏻
hemsirebiranne idil_nisa polivit zinco kullandım 1 yaşındaydı hiç faydası olmadı ne yazık ki şuan 20 aylık hala iştahsız bizde etkisi olmadı
Cihangiraylin idil_nisa ne şurup ne başka birşey çocuğun fıtratında olan birşey sanırım hiç birşey yemiyor nasıl bu aya geldim bende bilmiyorum
Nuryalcndag Cansuu1 poliviti hangi ölçüde kullanıyorsunuz acaba şu an kızım 1.5 yaşında çok önceden almıştım ama şu an ne kadar vereceğimi bilmiyorum büyüdü