Beyzazeynep canım yakın bir arkadaşım daha bir kaç ay önce daha kimliği çıkaralı 1 hafta olmuşken ismini değiştirdiler. Eşi gidip eşime danışmadan 2. İsmi yazdırdım . Eşim istemiyor sorun oldu vs vs demiş. 800 TL gibi bir ücretle hiç mahkeme vs uğraşmadan değiştirmişler.ama isim değişikliği değil 2. İsmi çıkarıp tek isimle kalmışlar.daha yeni olduğu için olmuş onunki. Şimdi sizin bebeğiniz 1 yaşını geçmiş sorun olur mu bilemem. Nüfus müdürlüğünü arayıp sorun. Birde benim kız kardeşim ismini değiştirecek. Babamın imzası vs yeterli Olmuyormuş.nufüs müdürlüğüne gidip sordular. 18 ine girmeyi bekliyor. Dava açıp değişecek onunki. Sizin pek aradığınız cevap olmadı ama en azından yakın örnekler diye yazdım