[silindi] Kızlar merhaba oğlum bugün 50 günlük oldu ama halen sarılığı geçmedi sadece göz beyazının kenarlarında birde alnında var yarın doktora götürecem ama çok huzursuzum bu durumu yaşayan varmı acaba bişey olurmu 😕
_tospikannesi [silindi] 3aya doğru geçmişti bizde de canım ilk 1 hafta 10 gün çok önemli demişti bizim doktorumuz endişe etme canım 🙏🏻
Goktugkaganinannesi [silindi] benim oğlum da Göktuğ 80 günlükken geçti sarılığı . Çok kafaya taktım ama geçiyor üzülmeyin . limon gibiydi oğlum. Şimdi bembeyaz 3.5 aylık. Siz 2.5 saatte emzirin ..
Pelin87 [silindi] mama da verin, teyzemin oğlu da yaşmıştı mama da vermişlerdi, 11 aylık oldu hala meme+mama şeklinde gidiyor ki teyzemin sütü de var
-CinarinAnnesi- Benimde bebeğim 46 günlük doktor uzamış sarılıgı var dedi 2. Ay kontrolünü bekliyorum kilo alımı iyi ama neden böyle bende anlam veremiyorum 😕
Beyza23 Anne sütü sarılığı oluyor çizimde vardı 2 aylık olunca geçti. Eğer kan değerleri düşüşe geçtiyse sıkıntı yok demektir Canm bol bol emzir sen yine de. Oğlum sarıydı hep şükür şimdi 4 aya girecek kendi ten renginde artık
Ensarmom Bizmki 2 2,5 ayı buldu geçmesi çabuk geçmiyor uzayan sarılık gözünden yavas yavas gtti . Kilo alımı iyiyse skntı yapma
Ebruduzgun [silindi] benim oglum da uzamis sarilik oldu 2 ay olmadan gecti anne sutuyle ilgili ama sakin emzirmekten vazgecme gecer bi sakincasi yok sadece rengi farkli 😂😂😋