Merhaba acilen sivasa gıtmemiz lazım. Bulundugumuz sehırde seyahat kısıtlaması yok ama bebeğimle gıdecegız mecbur.. yolda sıkıntı yasar mıyız ceza yazılır mı ızın almamız gerekiyor mu Biryerden malum 20 yaş altı yasagı var bebeğim 3 aylık lutfen bılgısı olan yazsın önemli.