Merhaba hanımlar az önce instagramda bir hesaba denk geldim omurilik tümörüyle savaşan bir yavrucak için bir nebze olsun umut olma ihtimali olan annesütü aranıyormuş. Benim sütüm fazla olmamasına rağmen sağıp göndermeyi düşünüyorum. Geçen akşam sütünün çok fazla olduğunu buzluğunda da dolu olduğunu söyleyen bi anne vardı umarım bu paylaşımı okur 😔 insta hesabı @atesayazbalcı @nidabalcı inşaallah küçük Ateş Ayaza bir umut olabiliriz 🙌🏻♥️♥️♥️