Merhabalar arkadaslar,havalar isindi dogalgazi kapattik ev cok sicak.Sizler bu sicak hava da bebegi uyurken nasil giydiriyorsunuz.Oglum 8 ay 7 günlük. Üstünü ortmem gerekiyor mu.Su an zibin tshirt ve pijama giydirdim. ustunu ortmedim.Siz nasil yapıyorsunuz. Ya da nasil giydirmem gerekiyor.