Fkb ahh bilmez miyim bizimde aynıydı kucakta zıplata zıplata uyutuyordum üzerime yatırıyordum yüzüstü öyle uyuyorduk sırtını sıvazlaya sıvazlaya bir de yastığın çok faydasını gördüm ben isterseniz bir deneyin kendi yastığımı beşiğe koydum ince ortası baya oraya yatıyordum beline kadar kaplıyor daha rahat uyuyor onda hem sırtı sıcacık oluyor hemde yastık onu sarıyor ya ortasına yatınca daha rahat uyuttum ben inşallah bir an önce geçer benim de oğlum 6 ay 5 günlüktü bugün hala tam bitmedi uyumadan yine verdim gaz damlası çok yıpratıcı bir süreç onun içinde bizim içinde allah yardımcımız olsun bu güzel günlerde inşallah geçer gider yavrularımız rahatlar🙏😔