Bizim doktorumuz da önermedi yürüteç ama biz 13 aylık olmak üzereyiz kayınvalidemler çok ozendikleri için almışlar 1 haftadır kullanıyoruz hala yürümüyor oğlum ama zaten artık ayaklarını sağlam basarak adım atabildigi için zararı olmaz diye düşünüyorum 😇