eserapata kahvaltıda yumurta yemeyi hiç sevmiyo muzlu pankek ya da fırında yumurtalı kaşarlı ekmek,omlet gibi şeyler yapıyorum onları yiyo. Sebze ve meyvelerin nerdeyse hepsini çok severek yiyo. Basından beri kendi kendine yediği için yemek yemek ona eğlenceli geliyo ve seviyo. Öğlen çorba ya da haşlanmış sebze yiyo gün içinde sürekli bi meyve ya da atistirmalik biseyler tuketiyo ara öğün gibi. Devam sütü iciyo öğle uykusundan önce. Aksam da genelde biz ne yersek ondan yiyo