Merhaba kızlar bugün tuvalet eğitimimizin 2 günüydü biraz biraz öğrenmeye başladı arada kazalar oluyor ama bugün 2 kez kakasini bile tuvalete yaptı ama beni şaşırtan olay akşam saat 5.5 gibi annemlere gittim hemen evimiz dip dibe kaç kez orda tuvalete göturdüm ama yapmadi saat 9 gibi eve geldik eve gelir gelmez tuvalete götürdüm ve hem kaka hem çiş yaptı okadar saat çişini nasıl tuttu anlayamadim sizce neden böyle bişey yaptı yada normalmi
Bu yaptığı iyi biseymi sanki tutmayı öğrenmiş gibi geldi bana bu arada 19+10 günlük 😂