Mom107 Begrich 8 haziranda halk eğitim merkezleri açılıyor ama sadece takvim yayınlanmış o zamana kadar be olur süreç iyiyemi gider kötüyemi bilemiyorum
Ati22 Begrich açılırsa sadece 8 ve 12siniflar acıkır diye düşünüyorum. Sınava motive olsun diye ama düşük ihtimal.
Cansuu1 Kademeli acılcak 8 ve 12.sınıflar onlar bıle zaten mecbur olmayacak isteyenler gıdecek dıgerlerı evden netten derse canlı devam edecek. Anaokulu ve ılk okulların hijyen acısından acılmaması gerekıyor bence