Miniknur Avrasya da doğum yaptım, Gamze hanıma randevu aldım herkes onu öneriyor diye işten çıkıp gidicektim ogun Gamze hanım hasta olmuş ama haber vermediler ben aradım içine doğmuş Bi sıkıntı yok dimi gelicem diye işten zor izin alıyordum çnkü meğerse doktor hanım yokmuş bende Çiğdem hanıma gittim çok memnun kaldım ama doğumuma gelemedi bayram tatiliydi şehir dışındaydı, doğumuma hop Avrasya daki Atilla okur geldi İyiki de geldi bilseydim en başta Atilla beye giderdim 😊 ama sizin dediğiniz doktor hakkında hiç bir fikrim yok