Fiona Johnson&johnson cotton touch kullandım şu ana kadar, 5.5 aylık bebeğim. Değiştiriyoruz. Prima ıslak mendilleri nasıl kullanan var mı?
Habibe2746 Fiona yok ben primanin yanina bile yaklasmadim 😂 sleeppy natural yenidoğan kullaniyorum cok da memnunum. Bir de molfix izotonik sulu mendil kullandim fena degildi
YDE Fiona bezde prima kullansamda en azından ıslak mendilde biraz daha doğalını kullanmaya çalışıyorum. Sleepy natural yenidoğan kullanıyorum birde yeni yeşil paketli doğal organik pamuklu olanı varmış ondan da aldım. Tavsiye ederim kesinlikle 👍🏻
Edanaz Habibe2746 ben molfixten hic memnun kalmadim pisik yaptı kızımı ciltlerine gore degisiyo demekki
Edanaz Fiona kullanıyorum canim cokta memnunum unibaby bide prima pisik yapmadı kızımı dalin ve molfixten hic memnun kalmadim ben pisikleri gecmek bilmedi. Tabi her bebekte farklılık gosterebilir
Aybarsmom Fiona prima nasıl bilmiyorum ama ilk zamanlar e bebek yeni doğan ıslak mendili kullanmıştım fena değildi daha sonra sleepy natural yenidoğanı kullanmaya başladım çok memnunum.Hem tek bir mendili bile iş görebilir ölçüde büyük kalın gayet güzel ben bunu tavsiye ederim ✅
Elmasdurkaya Ilk oglumda hep prima bez ve islak mendil kullanmistim baska hersey alerji yapiyodu cocukta gayet guzel bence bundada molfix bez uni baby islak havlu kllaniyoruz ama bitince slepye gecicem
Pamuksekerimm Baby me kullanıyorum çok memnunum biraz ince ama yapısı pamuklu çok güzel asla tahriş etmiyor pişik yapmıyor👍
Senihaaa Fiona ben kullandım ama bebeğime pişik yaptı tabi benimkinin poposuna hepsi pişik yapıyor sadece pamuk kullanıyoruz😒
Rengin Fiona bize iyi gelmedi prima resmen parfüm var içinde pişik yaptı. Babyme çok güzel hem fiyati uygun hem kokusuz.