Oyku123 3 ay 22 gunluk olduk 2 gundür çıglık çıgliga agliyordu butun huylari bir anda degisti hic birsey susturamiyordu kızımi dun gece acile götürdük 4 ay atagina girmiş bide damakları kabarmiş dis geliyormuş onun agrıları varmiş burda yazarlardi 4 ay atagi cok zor geciyor diye ne olabilirki dedim taki yasayana denk😥 cokkk zoorrrrr gercekten hele ikisi birden gelince 😂
Akademisyenanne Oyku123 daha onunuzde 35 gununuz var. Zor demek icin erken. Son hafta cok zorlanmistim ben. Belki sizinki zorlamaz.
Ysmnpnr Oyku123 4 ay 8 günlüğüz yandım Allah diyorum. Sürekli elim ağzında bir de benim kızım az sinirli galiba istedikleri olmayınca çığlık çığlığa sürekli kucaktayız 🤦🏻♀️ Zor geçiyo gerçekten Allah sağlıklarınıniyi etsin de .
Mincuruk Oyku123 4 ay 3 günlüğüz ve bir haftadır perişanım. Ağlamalar, çığlıklar, kucaktan indirdiğim an feryat figan. Bi de üstüne üstlük meme reddi başladı sanırım. Çok zor gerçekten. Bugün bende oturup ağladım hüngür hüngür kollarım koptu taşımaktan diye
Zk95 Oyku123 atak döneminde toplam 3 kez doktora gittik bişeyi mi var diye ama çok şükür bişeyi yoktu 😅 yarın 5 aylık olucaz tam geçmesede daha iyi diyebilirim 👌
Oyku123 Akademisyenanne 2 gün de doktora gidicek hale geldik . 35 gun daha sürerse hayal etmiyeyim en iyisi 😁
Deletedmom276 Akademisyenanne atakların hepsinin son haftaları öldürmüyor süründürüyor,sekizinci ataktan selam olsun 🤯👋🏻🙌🏻🥳🥳
Minikhayat_1 @Oyku123 ya allah YARDIMCINIZ olsun dmeekki bunlar iyi günlerin daha bebimkide 2 aylık daha 😊
Oyku123 Minikhayat_1 amin sagolun :) Sizide kolaylik versin allahım .. evet iyi gunleriniz :) 3 aylik gibi hareketlenince basliyorlar valla 😂 2 aylikken koltukta hep yatirirdim kucakta aglardi simdi hic beni oturtmuyor hep gezicez etrafa bakinacaz .
Akademisyenanne Oyku123 melisa icin hem size hem bebege iyi gelir. Bana da emzirme danismanim onermisti. İlk haftalari cok guzel atlattik. Son 5 gun kabus gibiydi. Gecti cok sukur🥰
Oyku123 Ysmnpnr allah sabrini veriyor biz annelere gercekten anne olmak cok kutsal bisey 🙏 o sinir bizdede varr fazlasiyla :) uyurken bile kucakta uyku istiyorr :)
bianneeee Mincuruk çok tanıdık bı tablo benim açımdan 🤣 iki gün önce aynı sebepten aglwdm sonra pişman oldum kilo alsın yeter ki taşırım diye🤣
Derosss Oyku123 4 ay 22 günlük bir ergenle beraberim hala geçmedi 😂 sabır sabır diye geziyorum napıyım 😂
Mincuruk bianneeee tabi ki o konu da haklısınız yeter ki kilo alsınlar ama zor gerçekten bana en zoru meme reddiymiş harbiden. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Kuzum o kadar düşkündü ki memeye. İşin kötü yanı sadece emerek uyuyor. Ve şimdi emmediği zaman uyuyamıyor da. Nasıl geçecek bu dönem hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️
Minikhayat_1 @Oyku123 yaa hatta bugün dedim ki i şaşşah kozom hep böyle uslu uslu yatarsın gündüzleri bakınırsın etrafa şimdi iş yapamıyorum o zamanlar demekki birşey yapmak lüks olacak😂
Prensesannesi111 bazen yorgunluktan kalbimi tutuyorum 🤣 atıyor mu yoksa öldüm mü diye kontrol etmek için 🤣🤣🤣