Selam canlar,kızıma doğduğundan beri philips avent cam biberon kullanıyordum küçük boy,dun elimden düştü kırıldı bugün plastik olanını aldım büyük boy kırılmaması için ama sanki plastik kokuyor ya pişman oldum sizce sağlıklı mı bu yoksa tekrar cam mi almalıyım.ozellikleri aynı tek fark plastik cam olması sanırım dimi??