Glsrnn 2,5 aylık olduk biz. Kızımda gözlemlediğim kadarıyla gülücükleri baya sesli oldu.Agulama alıştırması yapıyor🥰 Karşı tarafı taklit etmeye başladı( biz gülersek gülüyor , dil çıkarırsak dil çıkarıyor, öpücük atıyoruz o da dudağını o şekilde yapıyor vs ) elini yumruk yapıp şapırtada şapırtada emiyor. Kucağımıza alacağımız zaman hafiften kendini kaldırmaya çalışıyor. Ayaklarını ağzına getirmeye çalışıyor. Muhtemelen ayak baş parmağını emecek ilerleyen haftalarda🥰 Bezlerken poposunu kaldırıyor kendisi de az da olsa🤤 Bizde bunlar oldu 2. Ayda çok hızlı bi şekilde. Hergün başka bi yönü gelişti diyebilirim iyi gözlemleyin tadını çıkarın 🌸🌸