civcivin_annesi 17 gun once normal dogum yaptım dikislerim baya var bugun biri dustu ve kanamam tekrar basladı agrıdan oturamıyorum gecmesi icin neler yapabilirim
Htcsnc civcivin_annesi batikonu temiz pamukla her tuvalet sonrası sürebilirsin ağrıyı baya azaltıyor. Bana doktorum önermişti
1ogretmenanne civcivin_annesi ben bol bol ılık su ile yıkayıp hafifçe kurutup uzun etek giyip uzanıyordum havalanması için baya rahatlatti
Oflu61 Sağa veya sola doğru meyilli otur daha rahat edersin ben ağrısına dayanamadığım zaman ağrı kesici içiyodum doktorum vermişti