Merhaba kızlar artık kafama takmaktan yoruldum benim gibi olan varsa aranızda lütfen yazsin 29 şubatta doğum yaptım lohusa kanamam 9 martta bitti 14 nisanda tekrar adet kanaması gbi kanamam oldu 5 gün sürüp bitti onun ardından Bi 10 gün sonra falan 3 gün boyunca hafif hafif lekeli kanamam oldu ve birdaha olmadı smdi benim gördüğüm adetmiydi degilmiydi bugün ayın 17si eğer adetse hala görmedim tekrar hamilemiyim korkusu beni çok korkutuo lütfen yardımcı olun adet duzensizligimi var yoksa baskabiseymi